“Glasvezel draagt bij aan onze betrouwbaarheid”

In: Glasvezel internet, Telefonie, Maatwerk, Glasvezel

“Glasvezel draagt bij aan onze betrouwbaarheid”

Als leverancier van medische hulpmiddelen wil Mathot in alle opzichten goed voor zijn klanten zorgen. Directeuren Remco van Bemmel en Oscar de Goederen sturen vanuit Haarlem de landelijk werkende organisatie aan. ICT en telefonie zijn belangrijke dragers, want via die weg worden dagelijks enkele honderden orders verwerkt en blijven medewerkers in de buitendienst up-to-date. Mathot ziet betrouwbaarheid daarom als de grootste winst van glasvezel.

"Bereikbaarheid via telefoon en internet is voor ons essentieel", stelt Remco van Bemmel. "Onze klanten gebruiken onze gespecialiseerde medische producten voor onder meer de verzorging van stoma's en wonden. Wij willen daarom snel leveren en 24-uur service bieden. Dat kan tegenwoordig, met dank aan de moderne communicatiemiddelen. Glasvezel brengt in de toekomst alleen maar meer mogelijkheden binnen handbereik. Het is goedkoper, sneller en betrouwbaarder en je kunt uitbreiden zonder dat je een wirwar van kastjes en verbindingen hebt. De overstap was dan ook vanzelfsprekend toen wij verhuisden naar een nieuw hoofdkantoor."

Glasvezel heeft antwoord
Mathot is al sinds 1897 een begrip in de zorg. Het familiebedrijf gaat bewust met zijn tijd mee. "Als zorgaanbieder willen we een betrouwbare en stabiele partner zijn voor onze klantgroepen. Dan is het belangrijk om toekomstgerichte keuzes te maken", vindt Van Bemmel. "Goede technische voorzieningen horen daarbij. We hebben steeds meer buitendienstmedewerkers die overal willen kunnen bellen en e-mailen. Vroeger was je al blij dát je computergegevens kon versturen, maar de eisen zijn natuurlijk sterk veranderd. En glasvezel heeft daar een antwoord op, zo maakte onze adviseur IDB Groep ons duidelijk. Door de nieuwe breedbandvoorziening merken we dat we onze vestigingen flexibeler met elkaar kunnen verbinden. Ook kunnen we efficiënter communiceren met onze partner TNT voor het afleveren van pakketten met medische producten bij onze klanten. Dat maakt onze service betrouwbaar."

Actueel netwerk
"Onze producten voor stoma-, wond- en continentieverzorging zijn in heel Nederland leverbaar via ons postordersysteem. Daarnaast kunnen klanten op meer dan tien verschillende locaties medische bandages of therapeutische elastische kousen laten aanmeten. Dat gebeurt door gespecialiseerde medewerkers. We werken nauw samen met ziekenhuizen en thuiszorginstellingen, om er samen voor te zorgen dat klanten in de thuissituatie over de juiste producten beschikken. Zo bieden we kwaliteit en deskundige hulp. Om goed op de hoogte te blijven van actuele ontwikkelingen, doen onze buitendienstmedewerkers continu een beroep op ons interne netwerk. Dat is nu altijd snel bereikbaar en up-to-date, waar je ook inlogt. Zo draagt glasvezel ook bij aan een goed klant- en relatiebeheer", besluit Van Bemmel tevreden.


Glasvezel Scan
Breedband voor bedrijven, burgers of meteen voor iedereen? Ontdek de kansen binnen uw gemeente!
Postcode Check